“Buraya Reklam“
TumblrTwitterFacebook
Bana Ulaşabilirsiniz

Bilgi Depom

sitede calisma var kodu





Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen::13.09.2010, 17:12 (UTC)
tuncamax
tuncamax
Kapalı

tşkler... krdşm

Yorumu gönderen::18.09.2010, 15:34 (UTC)
odarbemt2o
odarbemt2o
Kapalı

nereye eklicem bunu yha.

Yorumu gönderen::10.10.2010, 08:39 (UTC)
oynpaylasimi
oynpaylasimi
Kapalı

çok teşekkürler arkadaşım..

Yorumu gönderen::24.12.2010, 14:38 (UTC)
istemci
istemci
Kapalı

çok güzel oldu sağol

Yorumu gönderen::27.12.2010, 11:21 (UTC)
by-holigan-hacker
by-holigan-hacker
Kapalı

eywallah kardeşş

Yorumu gönderen::16.01.2011, 11:11 (UTC)
sanaljka
sanaljka
Kapalı

süpersin

Yorumu gönderen::17.01.2011, 15:24 (UTC)
face-yenimt2online
face-yenimt2online
Kapalı

saol admin cok begendim eline sağlık

Yorumu gönderen::17.03.2011, 14:26 (UTC)
hayatadairrr
hayatadairrr
Kapalı

nereye eklıcezzz

Yorumu gönderen: www.oyunika67.tr.gg( bentenmalihotmail.com ), 20.05.2011, 16:02 (UTC):
valla buna ihtiyacım vardı ne zaman siteyi bakıma alsam bunu arıyom saol

Yorumu gönderen::27.07.2011, 04:20 (UTC)
pinoki
pinoki
Kapalı

bunu tasarım ayarları>tasarım ustundekı yazı bolumune eklecen

Yorumu gönderen::13.09.2011, 13:58 (UTC)
cs2dbilgieglencesitesi
cs2dbilgieglencesitesi
Kapalı

ben nere ekliyeceğimizi bulamadım :S

Yorumu gönderen::11.04.2012, 01:22 (UTC)
experimental16clan
experimental16clan
Kapalı

bunu Tasarımın Üzerine yazan yere ekLicen '' saolasn ''

Yorumu gönderen::28.10.2012, 08:49 (UTC)
onlineoyuntrmerkezi
onlineoyuntrmerkezi
Kapalı

süper olmuş elinize saglık peki siteme nasıl forum eklicem

Yorumu gönderen::24.06.2013, 12:04 (UTC)
hayvantaniyalim
hayvantaniyalim
Kapalı

HARİKA AMA BUNUN GÜZELLERİ VAR NEYSE

Yorumu gönderen::25.08.2014, 21:54 (UTC)
perfect500sanil
perfect500sanil
Kapalı

:D



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsminiz:
E-mail adresiniz:
Mesajın:

sponsor alanlar veya bağlantılar

popüler yazılar

  • Counter Strike Tasarımı
    Arkadaşlar Benim Oynadığım Online Bir Oyun Var Adı Counter Strike Oyunun İçinden Tanıdığım İyi Arkadaşlarımda Var. Düşündüm Taşındım Ben Onların Siteleri İçin Bir CSS Tasarım Bulup Siteme Ekliyim Dedim.
    + devamını oku

  • Twitter Hesabını Facebook'a Bağlamak
    Twitter ve facebook en çok kullanılan sosyal ağlar twitter da yazdıgınız bi güncellemeyi direk facebook hesabınızda görünmesi için yapmanız gerekenleri anlatıcam.
    + devamını oku

  • Siteniz En iyi hangi tarayıcı ile görüntüleniyor? (KOD)
    Siteniz en iyi hangi tarayıcı ile görüntüleniyor? Ziyaretçilerinize bunu göstermek için sitenize bu kodu ekleyebilirisniz.. Bu kod sayesinde ziyaretçi sitenizin hangi tarayıcıyı tavsiye ettiğini görebilir. Biz Chrome, mozilla ve opera üçlüsünü koyduk. Siz resimleri değiştirebilirsiniz İsterseniz tabi... Bizim sitemiz su anda en iyi mozilla ve chromeden gözüküyor. Opera'da Kodları yayınladıgımız sayfalar biraz kötü gözüküyor dorusu
    + devamını oku

Online Sayacı

istatistik

copyright

Şuan kişi faydalanmakta
Sitemde yazılan, çizilen, eklenenlerin herhangi bir yerde paylaşılması kesinlikle yasaktır.

Çizen: Bilgi-Depom
HTML/CSS: Burhan Bahar
copyright © 2010 - 2013 bilgi-depom.tr.gg
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=